Pagina's

zondag 5 februari 2017

In the Picture...

Dag allemaal,

Vandaag is het de weer de 5e van de maand en is er weer een nieuwe In the Picture.
Deze maand staan de mooie wintersport stencils In the Picture.
Bestaande uit mooie kaders voor om je plaatjes of foto's, leuke bergen en natuurlijk niet te vergeten de ski's.



Onze dames zijn met deze producten aan de slag gegaan en hebben voor jullie de leukste voorbeelden ter inspiratie gemaakt.

Natuurlijk vinden we het leuk als je een reactie achterlaat.
Onder degene die reageren verloten we een leuke prijs.
De winnaar maken we maandag 13 februari bekend.

Miranda



Antoinette



Henriëtte



Nans



Brenda



Elvira



Ann


Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes de meiden van Joy!



25 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een ontzettend mooie voorbeelden. Deze zou ik wel graag willen voor mijn foto album van de wintersport =) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, such cute and creative projects from the DT. Great winter dies.
    Thanks for the chance to win.
    Groetjes Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als echte sneeuwliefhebber vind ik deze set geweldig! Gaaf voor wintersportfoto's maar ook voor winterkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend gave crea's hebben de dames gemaakt met dat prqchrige winterspul!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige winterkaarten hebben jullie gemaakt, fantastisch. Al heb je geen zin in de winter meer, hier wordt je toch wel heel gelukkig van. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende winterkaarten! Het gaat bij mij meteen kriebelen. Morgen vertrekken we naar Zwitserland en wat zou het leuk zijn om de foto's te combineren met de nieuwe winterspulletjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal even mooi maar voor mij springt t wintervogeltje er wel uit hoor! Genietennn. Groetjes monique langenberg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaarten zijn er weer gemaakt, en mooie stempels en mallen zijn er weer beschikbaar.
    groetjes Ria Schel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige winterkaarten zijn er gemaakt zeg de een Nog mooier dan de ander, en wat een gave mal us dit weer super gewoon.

    Groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaarten. Magnifiek. Als ik zou moeten kiezen zou het heel heel moeilijk worden, want de ene is nog mooier dan de andere. Weer voltreffers dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat heerlijk om op deze grijze zondagochtend langs al deze mooie voorbeeldjes te kunnen bloghoppen, er vliegen allerlei ideetjes door mijn hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb bij iedereen een kijkje genomen en wat zijn er vele mooie voorbeelden gemaakt met de ITP stencils, gaaf gedaan hoor....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn die gaaf zeg echt iets van de winter dat heb ik nog niet in mijn collectie groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwie zeg wat een Gave Lay outs en die foto`s zoooo MOOI .
    Een fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow prachtige voorbeelden, wat zijn ze mooi gemaakt, gefeliciteerd allemaal. Josee Heylen (het lukt me niet om mijn naam en foto hierbij te krijgen)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous inspiration from the DT. Can you please link the names above the photo's to the ladies blogs next time. It makes it so much easier to hop over and leave them a little love. I like to do that. That ski die will be so useful. I know lots of people who ski LOL. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie voorbeelden allemaal. Ben gek op dit soort kaarten met wintertaferelen. Hou ervan om deze te maken samen met kerstkaarten. Bedankt voor jullie mooie voorbeelden ze zijn echt super!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige inspiratie creaties hebben jullie gemaakt met de mallen, ik zie zoveel leuke dingen die ik ook wel zou willen maken met die super leuke mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige voorbeelden, dames! Ze zijn stuk voor stuk grandioos :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt met deze mooie mallen ik krijg er zin in om ze te gaan gebruiken zoveel inspiratie groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat is dit gaaf zeg. En wat leuk dat het frame er in 2 maten is op die manier kun je ze bij heel veel verschillende plaatjes gebruiken. Het geeft een heel mooi subtiel randje. En de skis zijn ook heel leuk.
    Jullie hebben er prachtige voorbeelden mee gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zie ik een verscheidenheid aan kaarten. mooi zeg en weer een schat aan ideetjes. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen